CREATIVE DREAMS INTERNATIONAL SDN BHD adalah syarikat yang mengeluarkan PRODUK PORTAL FOCUS A

Sunday, May 8, 2011

Terima kasih

Alhamdullilah.. seorang lagi sahabat saya telah membeli Program Focus A ini demi kejayaan anak-anaknya.. Beliau tanpa mempunyai alasan dan soalan yang banyak terus setuju untuk menggunakan portal ini memandangkan ianya adalah untuk kejayaan anak-anaknya.. Apa yang saya harapkan semoga anak-anaknya akan beroleh kejayaan dalam setiap peperiksaan yang bakal ditempuhi. Semua ini adalah ganjaran terhadap pengorbanan dari seorang ibu buat anak-anaknya dan sokongan dari seorang ayah buat isteri dan anaknya.. Saya rasa belum terlambat untuk saya mengucapkan "SELAMAT HARI IBU" kepada sahabat saya ini.

http://www.creativedreams.biz/adrina

saya sayang ibu saya..
adrina

No comments:

Post a Comment